Peunut Butter

idag har det inte vart så bra bloggning, men det tar etttag att komma in i min lilla bloggrutin igen! Sova, Äta, Blogga.

Idag kom mamma hem från Canada (notera ett stort C) och jag har vart en så duktig dotter att jag bakade en kaka. God dessutom, IN YOUR FACE!

Mamma hade iallfall lite presenter med sig hem :) En tvål som luktade supergott, och ett armband med berlocker som hade olika betydelser. Och en liten portion med "Peunut Butter" som hon hade snott av hotellet (jag älskar min mamma, haha! ) Jag är supertråkig och lägger inte ut nån bild i detta inlägg (tror det är förbjudet att göra så i bloggvärlden, men aja, I'm breaking all the rules!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0