Första inlägget,woho!

Jag heter Alva och är tolv år och betsämde mig för att börja blogga igen (hade en blogg innan, men la ner den)
Jag kommer skriva om allt och inget (det där lät bloggigt)
Jag är är en tjej med massa humor, men också ett stort intresse för mode, det går la och blogga om både och?;)
Idag är det iallafall fredag , slutade vid tolv idag. Heeelt okej för mig . Idag var jag med Wilma (efter vår extremt långa skoldag), och vi bakade kola som vi sen åt upp, det är sånt jag gör på dagarna *blink* Innan jag går ska jag lägga upp lite normala bilder på mig själv, Enjoy!
Jag kan vara Kissie...
Jag kan ha lockigt hår...
Och jag äger på "OMG-minen"

Kommentarer
Postat av: Victoria i Hallonbergen

Va roligt att du bloggar igen! OCh nu spar jag adressen - lovar! Kram!

2010-10-22 @ 19:15:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0