Löööööverzz

Gick inget vidare med att göra dem sakerna jag skulle ha fått gjort idag! Men men, har fortfarande imorgon på mig.
Ikväll har jag och Amanda spelat Lips (typ som singstar), och vi tog såklart i för kung och fosterland, stackars grannar...
Blev på tal om att jag och min familj skulle båtluffa i Grekland till våren! Hoppas hoppas hoppas ♥ Det vore skitkul, men jag var lite osäker, är faktiskt lite båträdd! Både för att båten ska gå under och för att jag ska bli åksjuk..
Men min syrra sa att man kunde sola på båten, så jag gav med mig... ;) Men hoppas nu att det går! Mamma gjorde ett inlägg på Facebook om det, så det ser ljust ut. Allt som står på Facebook är sant. Facebook=den sociala bibeln
Hoppas ♥
Godnatt alla lööverzz som en och annan fjortisbloggare skriver ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0